پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
برنامه‌های هفته کتاب در یزد اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برنامه‌های هفته کتاب در یزد را تشریح کرد.

مجید جوادیان‌زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به آغاز هفته کتاب از 24 آبان ماه گفت: هفته کتاب در استان یزد، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا، این برنامه‌ها به‌صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: برگزاری پویش‌های کتابخوانی با عنوان «کرونا من را کتاب‌خوان کرد» و « کتاب محبوب من» به‌عنوان تعدادی از برنامه‌های ما در استان است که امیدواریم مورد استقبال مخاطبان کتابخوان در استان قرار گیرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: ارتباط‌های زنده با کارشناسان حوزه ترویج کتابخوانی در فضای مجازی، نشست‌های دورهمی بانوان کتابخوان نیز به‌صورت مجازی و روزانه، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای معرفی کتاب توسط مسئولان و اشخاص شناخته شده در فضای مجازی و پخش زنده رادیو کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی در استان یزد نیز از دیگر برنامه‌های ما در استان است.

جوادیان‌زاده گفت: استفاده از تلویزیون‌های شهری جهت معرفی کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نقد و بررسی کتاب، مشارکت 18 کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب و افتتاح کتابخانه تخصصی تئاتر و هنرهای نمایشی از دیگر برنامه‌های این دوره هفته کتاب در استان است.

لازم به ذکر است، بیست‌و‌هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه با شعار «دانایی؛ مانایی» برگزار می‌شود.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط