سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
سازمان بهزیستی 70 میلیون تومان کاغذ برای مرکز رودکی خریداری کرد

محمد‌خوانین‌زاده، از خرید 70 میلیون تومان کاغذ برای تولید کتاب بریل و تحویل آن به مرکز رودکی از سوی سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

محمد‌خوانین‌زاده، مدیرامور توانبخشی نابینایان و کم‌بینایان سازمان بهزیستی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره جدید‌‌ترین اقدامات سازمان بهزیستی در تامین ملزومات تولید کتاب بریل بیان کرد: سازمان بهزیستی کل کشور، 70 میلیون تومان کاغذ مخصوص کتاب بریل و یک دستگاه چاپگر، ساخت یکی از شرکت‌های ایرانی خریداری و در اختیار مرکز قرار داده‌است.  
 
وی با اشاره اینکه کاغذ تهیه شده از سوی سازمان بهزیستی کل کشور از بازار آزاد تهیه شده‌است، افزود: قیمت کاغذ بریل هم از نوسان قیمت ارز، حمل و نقل، کشور تولید‌کننده، گراماژ کاغذ آماده‌سازی و برش آن بر قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. قیمت کاغذ بریل بین 60 تا 70 هزار تومان برای هر کیلو نوسان دارد.      
 
خوانین‌زاده به دیگر فعالیت‌های مرکز رودکی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های مرکز در بخش تولید کتاب بریل و گویا و خدمات کتابخانه‌ای و تهیه کتاب‌ زبان برای دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های زبان نیز همچنان ادامه دارد. با توجه به شیوع کرونا از 10 هزار نفر اعضا کتابخانه خواسته شده از خدمات غیر‌حضوری استفاده کنند کتاب‌های درخواستی را از طریق پست برای اعضا در سراسر کشور ارسال می‌شود. بسته‌های پستی اگر امانی باشد، ارسال و مجدد برگردانده می‌شود؛ سایر منابع از‌جمله تقویم و یا لوح‌های فشرده نیز جزو اقلام پستی مرکز قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط