یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
نویسنده برازجانی «زندانی» را وارد کتاب‌فروشی‌ها کرد

مجموعه داستان کوتاه «زندانی» نوشته مهدی بردبار، نویسنده برازجانی به‌همت نشر «سمت روشن کلمه» منتشر شد.

یدالله‌ شهرجو مدیر نشر «سمت روشن کلمه» با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، گفت: «زندانی» شامل پنج داستان کوتاه از مهدی بردبار، نویسنده جوان برازجانی در استان بوشهر است که در ۸۴ صفحه به‌تازگی منتشر شده است. همیشه بر این باور هستم که نوشتن به‌خصوص نوشتن برای خلق داستان در خون مردم بوشهر است.

یدالله‌ شهرجو افزود: قلم مهدی بردبار برای خلق داستان، قاعده پیچیده‌ای ندارد. او داستانش را از دل ماجراهایی آغاز می‌کند که برای مخاطبانش پارادوکس خیلی دور و خیلی نزدیک را به همراه دارد. با فضای ملموس خلق‌شده در داستان‌ها با شخصیت‌هایی باورپذیر می‌تواند روی سکه خیلی نزدیک باشد اما او وقتی از دل روایت‌های عینی و فضاهای ملموس، دریچه خیال را می‌گشاید دیگر به جنبه‌های باورپذیر و عینی ماجرا کاری ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: داستان‌های مجموعه «زندانی» تلفیقی از روایت‌های خیلی دور و خیلی نزدیک است تا نویسنده برای تکمیل آنچه در اندیشه دارد، مشارکت ذهنی مخاطب را نیز به ماجرای داستان‌هایش بکشاند.

یادآوری می‌شود، مجموعه داستان «زندانی» نوشته مهدی بردبار شامل پنج داستان کوتاه است که ازسوی نشر «سمت روشن کلمه» چاپ و منتشر شده است. صفحه‌آرایی این اثر را طاهره پورهاشمی و ویراستاری را مونا اصفهانی بر عهده داشته‌اند. همچنین طراحی جلد این مجموعه‌داستان کاری از سمیرا مهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها