سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره 30 آبان ماه اعلام شده است.

مسعود رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس با هدف به‌‌ روزرسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری در این حوزه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در  بخش‌های اینفوگرافیک، پوستر، نماهنگ، عکس، سرود، شعر، خاطره گویی کوتاه، فیلمنامه و دل نوشته به سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، گفت:علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 30 آبان ماه در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی، هنری سپاه انصارالمهدی (عج) تحویل دهند.

رمرودی گفت: دفاع مقدس و بیداری اسلامی، دفاع مقدس و امیدآفرینی، دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی محورهای اصلی این جشنواره است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بخش ویژه جشنواره نیز شامل ارائه برنامه‌های فرهنگی و هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان است، گفت: آثار برتر ارسالی در این بخش در کنگره شهدا مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر این برای کنگره 3 هزار و 535 شهید چاپ 120 کتاب در نظر گرفته شده است  که امیدواریم تا زمان برگزاری آن چاپ شود.

رمرودی از آماده‌سازی 181 هزار برگ سند از شهدای استان خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از این اسناد نسبت به گردآوری خاطرات شهدا در بخش‌های « خاطرات خودنوشت و خاطرات دیگرنوشت با پنج موضوع، خاطره‌نگاری حرفه‌ای» و تهیه کلیپ صوتی و تصویری اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها