یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
اولین کتابفروشی تخصصی کودک و نوجوان در اهواز تاسیس شد

مدیر کتابفروشی شرق اهواز گفت: با توجه به نبود فضای مناسب ویژه کودکان، کتابفروشی شرق اقدام به تاسیس شعبه دوم خود در زمینه تخصصی کودک و نوجوان کرده است.

منصور رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، هدف از تاسیس این شعبه را ایجاد بستری جذاب برای کودکان برشمرد و گفت: در کنار کتاب کودک بازی‌های فکری، مناسب با سلیقه کودکان و نوجوانان قرار دادیم تا موجب رشد و شکوفایی آنان شود.

وی اضافه کرد: این کتابفروشی در سه طبقه قرار دارد که در حال حاضر فاز اول آن در مساحت 400 مترمربع راه‌اندازی شده است و امیدواریم با بهبود شرایط و از بین رفتن بیماری کرونا به زودی فازهای بعدی کتابفروشی به بهره‌برداری برسد.

رئیسی با اشاره به برنامه های این کتابفروشی بیان کرد: در دسترس بودن کتاب‌های متنوع در حوزه کودک و نوجوان و ایجاد فضای مطالعه، برگزاری کارگاه‌های خلاق قصه‌خوانی، دعوت از نویسندگان کودک و نوجوان  برجسته کشوری، دورهمی‌های کتابخوانی ویژه بچه‌ها و دانش‌آموزان، برگزاری کارگاه‌های روانشناسی برای کودکان و والدین از عمده‌ترین برنامه‌ها در این کتابفروشی است.

مدیر کتابفروشی شرق اهواز افزود: این کتابفروشی قرار بود مدت‌ها پیش افتتاح شود اما با شیوع ویروس کرونا و آسیب جدی به پیکره نحیف کتابفروشی‌ها، متاسفانه تنها فاز اول آن راه‌اندازی شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از موسسه خانه کتاب ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح فصلی پاییزه می توان امیدوار بود که دوباره رونق تازه ای به کتابفروشی ها تزریق شود.

یادآوری می‌شود، کتابفروشی شرق شعبه یک اهواز در سال 90 تاسیس شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها