یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی «راه بی‌پایان» در استان سمنان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «راه بی‌پایان» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه تا 13 دی ماه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، با بیان اینکه مسابقه مذکور با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله این اداره‌کل برگزار می‌شود، گفت: دو عنوان کتاب «این مرد پایان ندارد» و «آخرین نماز در حلب» برای علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «راه بی‌پایان» تعیین و معرفی شده است.

وی ادامه‌ داد: کتاب «این مرد پایان ندارد» مربوط به زندگی جهادی سرباز اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کتاب «آخرین نماز در حلب» مربوط به زندگی‌نامه و خاطرات شهید عباس دانشگر جوان مؤمن و انقلابی استان سمنان است.

فلاح افزود: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۶۲۳ برای علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه اختصاص یافته است؛ نحوه شرکت ارسال عدد ۱ به این سامانه است و متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند به مراکز فرهنگی منتخب در شهرستان‌های مختلف استان سمنان مندرج در سایت www.ketab.dan.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اختصاص جوایزِ نفیش به این مسابقه اظهار داشت: کمک‌ هزینه ۱۰ میلیون ریالی سفر به کربلای معلی، کمک ‌هزینه پنج میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کارت هدیه یک ‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی به همراه جوایز دیگر فرهنگی به برگزیدگان این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی اختصاص می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها