جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
قلمم را نذر راهی کرده‌ام که سال‌ها با عشق و جان پیمودم

زهره السادات هاشمی، نویسنده کتاب «گمشده در اربعین» گفت: امسال افتخار این را نداشتیم که قدم‌ را در مسیر حرم خرج کنیم و اینک من قلمم را نذر راهی کرده‌ام که سال‌ها با عشق و جان پیمودم.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، مراسم رونمایی از کتاب «گمشده در اربعین» با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان اصفهان، در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.

زهره السادات هاشمی، نویسنده، مجری و خبرنگار صداوسیما اصفهان که پیش از این، تألیف کتاب‌هایی چون «هه ناو»، «مهربان مثل بابا»، «درهمسایگی مسیح» و «در تکرار » را در کارنامه تالیفات خود داشته است، این بار کتابی با عنوان «گمشده در اربعین» را توسط انتشارات ستارگان درخشان چاپ و منتشر کرده است.

هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایبنا با اشاره به آیین رونمایی این کتاب بیان کرد: با توجه به محدودیت‌ ستاد کرونا در خصوص پیاده‌روی اربعین، امسال افتخار این را نداشتیم که قدم‌ را در مسیر حرم خرج کنیم و اینک من قلمم را نذر راهی کرده‌ام که سال‌ها با عشق و جان پیمودم.

او ادامه داد: این کتاب خاطرات اولین سفر اربعین من بوده که با پردازش به صورت یک رمان داستانی در آمده است. برخی از روایت‌ها جلوه زیبایی بخشی به روایت داده و در کلیت، کتاب فقط خاطره نیست.
 

این نویسنده با اشاره به ماجرای کتاب «گمشده در اربعین» افزود: زن جوانی برای نخستین بار قصد سفر زیارتی اربعین را می‌کند، سفری که چشمان او را به دنیایی پر از عشق باز می‌کند؛ اما ماجرا از جایی آغاز می‌شود که او در نخستین روز این حرکت گم می‌شود.

کتاب «گمشده در اربعین» در ۱۷۵ صفحه به قلم زهره السادات هاشمی، نوشته شده است و طراحی و صفحه آرایی این اثر توسط حامد مغروری انجام گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها