سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران در برگزاری نمایشگاه مجازی تعامل دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره موضوع برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، بیان کرد: تعامل و ارتباط میان شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران با صنف به‌طور مستمر وجود دارد و ارتباط فعالی شکل‌ گرفته‌است. 

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره نقش شورای سیاست‌گذاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تعامل با صنف ناشران و کتاب‌فروشان برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران در پاییز سال جاری گفت: طبعا در این‌راستا، تعامل و ارتباط میان شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران با صنف به‌طور مستمر وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: وقتی نمایشگاه حقیقی و فیزیکی کتاب به مجازی تبدیل می‌شود، دامنه برخی از این کارها، تغییرات گسترده و جدی پیدا می‌کند. 

وی گفت: قالب‌ کارهای صورت گرفته در نمایشگاه کتاب فیزیکی، قالب‌هایی با تنوع موضوعات بسیار بالا بود. به‌طور مثال؛ هماهنگی مهمانان خارجی در نمایشگاه کتاب تهران، انتخاب مهمان ویژه و... که بسیار متنوع و زیاد بود و باید به آن‌ها رسیدگی می‌شد. 

صالحی با بیان اینکه تنوع موضوعی فعالیت‌ها در نمایشگاه مجازی بسیار کمتر از نمایشگاه فیزیکی کتاب است، بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی، پاره‌ای از این فعالیت‌ها حذف می‌شود و طبعا ممکن است جلسات، برنامه‌ریزی‌ها و میزان تصمیم‌گیری‌ها به اندازه سابق نباشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر تعامل شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران، کرد: تعامل و مشارکت شورای سیاست‌گذاری و صنف برقرار و یک تعامل فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها