دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
برپایی نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس در زنجان با 20 درصد تخفیف

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در غرفه مجازی «روشنایی خاطره‌ها» 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی عرضه شده است.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از موضوعاتی که همواره در آثار و تولیدات حوزه هنری مورد تأکید قرار گرفته، پرداختن به مباحث دفاع مقدس بوده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان به مستندنگاری انقلاب و دفاع مقدس در حوزه هنری اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد این تولیدات انتقال دانش و ارزش‌های مربوط به دوران دفاع مقدس به نسل‌های حال و آینده و جلوگیری از تحریف و فراموشی حقایق و تاریخ دفاع مقدس است.

وی از جمله اقدامات حوزه هنری استان در بحث دفاع مقدس را حمایت از کتاب‌‎های مولفان، تولید مستند از رزمندگان، فیلم کوتاه طی سنوات گذشته عنوان کرد و افزود: البته امسال هم به مناسبت دفاع مقدس شب خاطره موضوعی دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و مسابقه کتابخوانی نیز برگزار شد.

نعمتی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس نیز خبر داد و اضافه کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، در غرفه مجازی «روشنایی خاطره‌ها»، 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس با تخفیف ویژه عرضه شده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: این نمایشگاه مجازی با مشارکت چهار ناشر شامل سوره مهر، ۲۷ بعثت، شهید کاظمی و روایت فتح برگزار شده و طبق برنامه‌ریزی تا 17 مهرماه نیز دایر خواهد بود.

وی به شیوه فعالیت این نمایشگاه مجازی نیز اشاره کرد و گفت: طرح «روشنایی خاطره‌ها» با ارائه خدمات در فضای مجازی همراه است، بدین صورت که بستر نرم‌افزاری به شکل سه‌بعدی با اِلمان‌های دفاع مقدس شبیه‌سازی شده است.

نعمتی تصریح کرد: خرید کتاب از غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور و تحویل در درب منازل خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: حوزه هنری با اجرای این طرح به دنبال فرهنگ‌سازی برای ترویج نذر کتاب و خرید کتاب با تأسی گرفتن از مقام والای شهدای شاخص و هنرمند استان از حضور و نام معنوی دو شهید بزرگوار استان شهید ابراهیم اصغری و شهید محمد حسین تجلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها