سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
مردم با نذر کتاب در توسعه منابع کتابخانه‌های عمومی سهیم باشند

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در قم، از مردم دعوت کرد با نذر کتاب در این پویش مشارکت داشته باشند.

سجاد عمرانی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» گفت: نقش كتابخانه‌‌های عمومی به عنوان متولی ترویج كتابخوانی، تسهیل زمینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطالعه كم هزینه و دسترسی به كتاب‌های مناسب برای مخاطبان است و یکی از روش‌های مجموعه سازی در کتابخانه‌ها، تامین منابع اطلاعاتی و اهدای كتاب است.
 
وی اضافه کرد: هدف از این پویش گسترش مشاركت همگانی در حمایت از كتابخانه‌های عمومی، تقویت مخازن و به روزرسانی کتاب‌های موجود در کتابخانه است.
 
عمرانی در رابطه با پویش «اهدای كتاب، اهدای آگاهی»، یادآور شد: این پویش رخداد بزرگ فرهنگی است که باعث ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک نتایج و روزهای بهتری را برای عموم جامعه فراهم می آورد.
 
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با ابراز امیدواری درباره این پویش تصریح کرد: امیدواریم مردم با نذر کتاب در توسعه منابع مفید و کاربردی و مورد نیاز جامعه سهیم باشند.
 
وی انجام هر چه بهتر این امر را نیازمند همکاری نهادها و مراکز فرهنگی ـ مذهبی دانست و بیان کرد: اداره‌کل كتابخانه‌های عمومی آماده دریافت كتاب‌های اهدایی مردم عزیز در راستای غنی‌سازی و تقویت منابع اطلاعاتی كتابخانه‌ها است که بنده به سهم خودم از همه شرکت‌کنندگان تقدیر و تشکر می‌کنم.‌‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها