چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
«برسد به دست لیلا حاتمی» برای چهارمین بار/ محسنی: کتابم لاغر ولی پرملات است

سعید محسنی گفت: بازخوردهایی که به اشکال مختلف راجع به کتاب آخرم «برسد به دست لیلا حاتمی» گرفته‌ام، حاکی از نوعی رضایت است؛ کتابم لاغر ولی پرملات است و خوشحالم که مخاطب را درگیر کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، جدیدترین کتاب سعید محسنی «برسد به دست لیلا حاتمی» پس از اولین چاپ در اوایل تابستان، در کمتر از دو ماه و پیش از اتمام این فصل به چاپ چهارم رسید و در همین حال، نسخه الکترونیکی این اثر در سامانه‌ها و نرم‌افزارهای کتاب آنلاین همچون «فیدیبو»، «طاقچه» قابل تهیه است. ضمن اینکه نسخه صوتی رمان «برسد به دست لیلا حاتمی» هم با صدای «اشکان عقیلی‌پور» به‌زودی در رادیو گوشه قابل دسترس است.
 
سعید محسنی، نویسنده زاده اصفهان که استقبال علاقه‌مندانِ رمان‌های ایرانی از کتاب اخیرش، «برسد به دست لیلا حاتمی»، آن را وارد چهارمین دوره چاپ خودش کرده است، به خبرنگار ایبنا گفت: خوشحالم که کتاب آخرم به واسطه محبت دوستان و حمایتی که از آن شده به چاپ چهارم رسیده است. همانقدر که به خوانده شدن همین کتاب کمک می‌کند، امیدوارم به خوانده شدن کتاب‌های قبلی هم کمک کند.
 
 

وی افزود: به هرحال تجدید چاپ کتاب در این زمان نشان بر این است که توانسته است مخاطب خودش را پیدا بکند و خوشحالم که آدم‌های نام و نشان داری درباره کتاب حرف زده‌اند و نویسندگان و منتقدانی در روزنامه‌های معتبری لطف کردند صفحه‌ای را به کارنامه نوشتاری من اختصاص داده‌اند و این واقعا برایم ارزشمند است.
 
وی تصریح کرد: بازخوردهایی که به اشکال مختلف گرفته‌ام، حاکی از نوعی رضایت است؛ با وجود لاغر بودن کتاب ولی کتاب پر ملاتی است و خوشحالم که مخاطب را درگیر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها