دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
اهدای کتاب به «گوگل»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت، گفت: در راستای اجرای طرح شهید شوشتری به کانون فرهنگی و هنری غریب الغرباء روستای «گوگل» کتاب هدیه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در روستای «گوگل» که از لحاظ عرضه و مصرف مواد مخدر جزو مناطق پرخطر و در ذیل طرح شهید شوشتری قرار گرفته‌اند، بیش از 30 عنوان کتاب به کانون فرهنگی و هنری غریب الغرباء بقعه متبرک امام زاده بی بی سکینه هدیه شد.

داوود قاسمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت در این باره به خبرنگار ایبنا گفت: ارزش ریالی این کتاب‌ها 8/580/000 میلیون ریال است. انجام برنامه‌های فرهنگی و پیشگیرانه برای پیشگیری از گرایش افراد به ویژه جوانان به مصرف مواد مخدر و همچنین فراهم آوردن بسترهایی امن و با ارزش برای گذراندن اوقات فراغت از جمله اهداف ما برای اهدای کتاب و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری است.

وی افزود: روستای گوگل جزو مناطق حاشیه‌ای و از اهداف طرح شهید شوشتری قرار دارد و همواره در حد توان کوشیده‌ایم فعالیت‌هایی را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در این روستا انجام دهیم.
 

 
قاسمی ادامه داد: تخصیص کتاب‌هایی با محتوای ترویجی و پیشگیرانه و نیز با محتوای کمک آموزشی، دینی و عمومی، برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر مبارزه با مواد مخدر، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، ایجاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نیز تعامل با مسئولین فرمانداری و دادگستری و دهیاران این روستا‌ها از جمله اقدامات فرهنگ و ارشاد اسلامی مینودشت در راستای کاهش این آسیب اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: روستای «قره چشمه» هم از دیگر روستاهای آسیب پذیر و ذیل طرح شهید شوشتری است که به زودی اقدام‌های صورت گرفته برای روستای «گوگل» را نیز برای آنجا نیز  انجام خواهیم داد و امیدواریم با همدلی و همکاری اهالی روستا و مسئولان بتوانیم با اقدامات پیشگیرانه ریشه مواد مخدر در این منطقه را خشک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها