جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
اهدای کتاب به خیمه کودکان پیرانشهر در ماه محرم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر به خبرنگار ایبنا گفت: در سال جاری که با شیوع بیماری کرونا مواجهیم، می‌توان به نذر فرهنگی بیشتر توجه کرد.

کمال خرم؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان ‌غربی، بیان کرد: در سال جاری که با شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم، می‌توان به نذر فرهنگی بیشتر توجه کرد، زیرا فعالیت‌های فرهنگی تأثیر دراز مدت دارند.

وی افزود: در این راستا 40 جلد که شامل داستان کودک، عاشورا  و موضوعات مرتبط است، از طریق ستاد ماه محرم شهرستان به خیمه کودکان محرم اهدا شد.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه تعداد کتاب‌های کتابخانه‌های شهرستان پیرانشهر حدودا 40 هزار نسخه است، گفت: پیرانشهر دارای سه کتابخانه به نام‌های مجتمع فرهنگی و هنری، کتابخانه شهرداری و کتابخانه شهید مرتضی آوینی است. همه کتابخانه‌های شهرستان دارای بخش‌هایی از قبیل مرجع، کودکان، مخزن، سالن مطالعه، کتب کمک درسی، نوجوانان، منابع گویا، دفاع مقدس و غیره هستند.

خرم ادامه داد: در این روزها همه همکاران شهرستان در فضای مجازی به فعالیت‌های فرهنگی از قبیل معرفی کتاب، قصه گویی و مسابقه نقاشی می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر در ادامه اظهار کرد: فلسفه قیام عاشورا و شور و شعور حسینی در کنار هم، همواره از اهداف فرهنگی ما بوده است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، خیمه کودکان پیرانشهر در پارکینگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها