پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
ارسال بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب به مراکز کانون استان همزمان با هفته دولت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت امسال، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب ‌به مراکز این نهاد در سراسر استان ارسال شد.

جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایبنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تامین محتوای یکپارچه مراکز کانون با عنوان «تمیم» به مناسبت هفته دولت خبر داد.

وی گفت: با اجرای این طرح، ۱۳۲ عنوان کتاب انتشارات کانون و سایر ناشران معتبر حوزه کودک و نوجوان به مراکز کانون سراسر استان ارسال شد.

این مسئول با بیان اینکه همزمان با هفته دولت امسال، بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب ‌به مراکز این نهاد در سراسر استان ارسال شد، افزود: ۷۰ عنوان از این کتاب‌ها شامل۵۰ عنوان کتاب نابینایان و ۲۰ عنوان کتاب آوا به منظور استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه در اختیار مرکز فراگیر کانون استان قرار گرفت.

زاهدی ادامه داد: تولید محتوای آموزشی از این کتاب‌ها نیز توسط مربیان مراکز کانون استان آغاز و آثار ارزشمندی تولید و در فضای مجازی عرضه شده است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: «تمیم» عنوان طرحی است که بر اساس آن کتاب‌های ناشران برگزیده در جایزه کتاب ماه و سال و سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌های منتخب در اختیار کتاب‌خانه‌های کانون در سراسر کشور قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها