دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
تاثیر فروش آنلاین در کسب رتبه نخست فروش «تابستانه کتاب» توسط کتابفروش قُمی

کتابفروشی «دنیای کتاب» قم در طرح «تابستانه کتاب 99» رتبه نخست را در زمینه فروش تعداد کتاب از آن خود کرد. به گفته مسئولان «دنیای کتاب»، فروش مجازی در کسب این عنوان بی‌تاثیر نبوده است.

علی خلیلی مدیر روابط عمومی دنیای کتاب قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، عنوان کرد: در طرح تابستانه کتاب 99 که با شعار «کتاب خوانیم، ایمن بمانیم» از 18 مرداد آغاز و در روز 30 مرداد در کتابفروشی‌های کل کشور به پایان رسید، مجموعه «دنیای کتاب» قم رتبه اول کشوری را کسب کرد.
 
وی اضافه کرد: مطابق با آمار رسمی خانه کتاب و ادبیات ایران، از بین 773 کتابفروشی فعال کشور که در این طرح مشارکت داشتند، «دنیای کتاب» قم با فروش 11 هزار و 55 جلد کتاب از نظر فروش تعداد کتاب، رتبه اول کشور را به دست آورد.
 
این مقام مسئول در مجموعه «دنیای کتاب» قم همچنین تصریح کرد: استان قم به‌لحاظ تعداد کتاب‌های فروخته شده، جایگاه پنجم کشوری را در لیست پرفروش‌ترین استان‌ها به خود اختصاص داده ‌است که این مهم باعث افتخار همه اهالی کتاب شده است.
 
خلیلی به فروش مجازی نیز اشاره کرد و یادآور شد: فروش مجازی در کسب این عنوان بی‌تاثیر نبود. ما برای دسترسی آسان مخاطب به کتاب زیرساخت فضای مجازی را تقویت کردیم؛ به نحوی که در بخش معرفی کتاب با استفاده از کارشناسان به‌صورت آنلاین توضیحات لازم را راجع به کتاب به مخاطب ارائه می‌دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها