یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
اساسنامه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی تغییر می‌کند/برگزاری مجمع فوق‌العاده انجمن در 4 شهریور

مجمع فوق‌‏العاده انجمن فرهنگی ناشران آموزشی با هدف بررسی و تصویب تغییرات اساسنامه این انجمن سه‌شنبه چهارم شهریور برگزار می‌شود، قرار است با حضور اعضا بخش عمده اساسنامه این انجمن تغییر کند.

امین آصفی مدیر مسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این انجمن در هفته جاری گفت: قرار است در مجمع فوق‌العاده انجمن تغییرات اساسنامه بعد از 20 سال از تاسیس انجمن طرح و تغییرات جدید اعمال شود؛ زیرا طی این سال‌ها برخی نکات نیاز به اصلاح، تغییر و حذف داشته است.
 
وی ادامه داد: تغییرات اساسنامه شامل شرایط اعضای جدید است. در این زمینه بازه عضویت را باز کردیم تا هر ناشری که در حوزه آموزشی فعالیت دارد بتواند به ما بپیوندد. همچنین بحث ناشران دیجیتال را مطرح کردیم و از آن‌ها خواسته‌ایم به‌عضویت انجمن در بیایند.
 
آصفی با اشاره به دیگر اقداماتی که انجام شده است، افزود: در تغییرات جدید بحث برگزاری مجامع در دو شکل عمومی و فوق‌العاده را به‌شکل باکیفیت‌تر و با کمیت مشخص‌تر مطرح کردیم و درخصوص اعضای هیات مدیره و بازرسان و تقلیل تعداد آن‌ها و شرایط اعضا نیز تغییراتی انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه اساسنامه انجمن به صورت کلی تغییر کرده است، گفت: قرار است در این مجمع بررسی و تصویب آئین‌نامه کارگروه‌ها و بررسی و تصویب آئین‌نامه عضویت نیز بررسی شود؛ اقداماتی که در هیات مدیره تدوین شده‌است را در مجمع به تصویب برسانیم.
 
آصفی تاکید کرد: انجمن فرهنگی ناشران آموزشی تابه‌حال آئین‌نامه‌ای برای نحوه مدیریت و اجرایی کارگروه‌ها همچنین آئین‌نامه‌ها برای شرایط عضویت و پذیرش اعضای جدید نداشته است.
 
مجمع فوق‏‌العاده انجمن فرهنگی ناشران آموزشی سه‌‏شنبه چهارم شهریور ساعت 4 عصر در محل سالن اجتماعات انجمن واقع در انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، بن‏‌بست گشتاسب پلاک 6، طبقه 4، واحد 7 برگزار می‌‏شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها