شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
وبینار آموزشی مدیریت نشر اول شهریور برگزار می‌شود

چهار وبینار با موضوع فعالیت‌ در حوزه نشر و فعالیت، شنبه اول شهریور از سوی کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران برگزار می‌شود.

محمدحسین متولی رییس کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین توضیح داد: این دوره‌ها در قالب وبینار و با حضور جمعی از استادان و دست‌اندرکاران حوزه نشر برگزار خواهد شد.
 
وی درباره دوره‌هایی که برای این وبینار پیش‌بینی شده است گفت: چهار دوره مدیریت نشر، بازاریابی و فروش، تولید فنی و چاپ و قوانین نشر و امور صنفی ارائه خواهد شد.
 
متولی با بیان اینکه وبینار در دو روز برگزار خواهد شد، عنوان کرد: به‌دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا نمی‌توانیم از دوره‌های حضوری برگزار کنیم و دوره‌های آموزشی در قالب وبینار است.
 
وی تاکید کرد: تلاش کردیم موضوعات کاربردی و همه‌گیر حوزه نشر را در این دوره بگنجانیم تا علاقه‌مندان علاوه بر مسائل کلی به بخشی از دغدغده‌ها و مشکلات اهالی این حوزه مطلع شوند.
 
به گفته متولی،حضور در این دوره‌ها هزینه دارد و افراد علاقه‌مند باید به‌صورت حضوری به اتحادیه بیایند و برای حضور در وبینار ثبت‌نام کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها