پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
طرح‌های حمایتی به تبلیغ بیشتری نیاز دارد

کاوه آقاجان‌زاده کاشی‌چی، مدیر کتاب‌فروشی گوتنبرگ اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید کتاب و تبلیغات را دو عامل اساسی در میزان تاثیرگذاری طرح‌های حمایتی می‌داند.

کاوه آقاجان‌زاده کاشی‌چی، مدیر کتاب‌فروشی گوتنبرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به فروش پایین تابستانه کتاب گفت: فروش کم به دلیل فصل گرما و پاندمی کرونا است، این عوامل باعث شده‌است تا مردم از خانه بیرون نیایند. فروشگاه آنلاین نداریم اما خدمات پذیرش سفارش تلفنی داریم و تغییر چندانی نکرده‌‌است. 

آقاجان‌زاده کاشی‌چی با اشاره به ایجاد سامانه اینترنتی در کتاب‌فورشی گوننبرگ در آینده نزدیک، بیان کرد: این کتاب‌فروشی در حال ایجاد سامانه اینترنتی فروش است، اما همچنان به سفارش‌های تلفنی رسیدگی می‌کند. با توجه به اینکه مغازه بزرگ است و کتاب‌های زیادی داریم، از میزان فروش راضی نیستیم.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید کتاب و تبلیغات را دو عامل اساسی در میزان تاثیرگذاری طرح‌های حمایتی دانست و افزود: مراجعه‌کنندگان به کتاب‌فروشی از طرح خبر ندارند، باید اطلاع‌رسانی بیشتری درباره طرح انجام می‌شد.  


طرح «تابستانه کتاب99» که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» از 18 مردادماه آغاز و تا 30 مرداد ادامه دارد. سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است. در این طرح به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها