چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
روایتی از «روزهای تلخ و شیرین یک معلم»

کتاب «روزهای تلخ و شیرین یک معلم» به قلم علی ودادیان؛ معلم بازنشسته بجنوردی منتشر شد. این کتاب روایت‌گر خاطرات و تجربیات سال‌ها تلاش برای انتقال دانش در هیاهوی کلاس‌های درس است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از خراسان شمالی، کتاب «روزهای تلخ و شیرین یک معلم» خاطرات زندگی معلم بازنشسته بجنوردی در تابستان 99 از سوی انتشارات گسترش علوم نوین به چاپ رسید. علی ودادیان در این اثر ضمن بیان خاطرات خود، تجربیات سال‌ها معلمی خود را را روایت می‌کند. 

این نویسنده بجنوردی گفت: این کتاب در سه بخش با عنوان‌های «روایات ائمه اطهار (ع)»، «آداب و رسوم مردم خراسان شمالی» و «زندگی‌نامه» در 100 صفحه به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: این اولین کتاب من است که برای نوشتن آن بیش از 6 ماه وقت گذاشته‌ام. با توجه به حمایت اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در پروسه چاپ کتاب با هیچ مشکلی مواجه نشدم.

این معلم بازنشسته 70 ساله گفت: بازنشستگی بهترین دوران برای ثبت تجربیات دوران خدمت است که به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

علی ودادیان علاوه بر نوشتن، با تهیه و ساخت وسایل کمک‌آموزشی و آموزش به دانش‌آموزان در این عرصه نیز به فعالیت می‌پردازد و برخی از دست‌ساخته‌های کمک‌آموزشی خود را به موزه کلاس دبیرستان ماندگار سمیه شهرستان بجنورد اهدا کرده است.

دست‌ساخته‌های این معلم بازنشسته پیش از این در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله نمایشگاه جابربن حیان و کارگاه‌های آموزشی آموزش و پرورش در شهرستان بجنورد، معرفی شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها