یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
هر ماه یک مسابقه کتابخوانی در زنجان

شهردار زنجان گفت: به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان، هر ماه یک مسابقه کتابخوانی برای افزایش سطح مطالعه برگزار می‌شود.

حبیب ملایی یگانه؛ شهردار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که در اولویت شهرداری زنجان قرار دارد، توجه به مباحث فرهنگی است و در این راستا برنامه‌های متعددی طی سال اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان، بیان کرد: بودجه امسال این سازمان سه میلیارد تومان است که تأکید ما حمایت از برنامه‌های فرهنگی از طریق این سازمان بوده است.

ملایی یگانه افزود: یکی از برنامه‌های این سازمان، برگزاری مسابقات کتابخوانی است که به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به این‌که نخستین مسابقه با معرفی کتاب «آقای شهردار» به مناسبت روز شهرداری‌ها برگزار شد، گفت: دومین مسابقه ماهانه نیز به مناسبت عید غدیر خم برگزار می‌شود. منبع معرفی شده برای دومین مسابقه کتابخوانی، کتاب «جاذبه و دافعه علی (ع)» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری است و مهلت شرکت در مسابقه نیز 31 مردادماه است و با پایان مسابقه، سه نفر به‌عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.


کتاب «جاذبه و دافعه علی (ع)» مجموعه‌ای از چهار سخنرانی است که در روزهای 18 تا 21 ماه مبارک رمضان سال 1348 در حسینیه ارشاد انجام شده و شامل یک مقدمه و دو بخش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها