پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
20 درصد تخفیف برای تمامی کتاب‌ها در هفته نخست افتتاح «دیدآور»

شهاب لواسانی گفت: به مناسبت آغاز ‌به‌کار کتاب‌فروشی «دیدآور» از یکشنبه 19 مرداد تا پنجشنبه 23 مرداد، تمامی کتاب‌ها با تخفیف 20 درصدی به دوستداران کتاب عرضه خواهند شد.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب‌فروشی جدید راسته انقلاب با عنوان «دیدآور»، در محلی که سابقا کتاب‌فروشی طهوری قرار داشت، یکشنبه 19 مردادماه افتتاح می‌شود. شهاب لواسانی؛ داستان‌نویس و مسئول بخش کتاب این کتاب‌فروشی به خبرنگار ایبنا گفت: مهران بخشی؛ مدیر کتاب‌فروشی «دیدار» و پسر عموی ایشان ناصر بخشی؛ مدیر کتاب‌فروشی «دوران» به‌طور مشترک این ملک را که پیش از این متعلق به کتاب‌فروشی باسابقه طهوری بوده، خریداری و «دیدآور» را با شکل و شمایلی جدید راه‌اندازی کردند.
 
وی افزود: این کتاب‌فروشی یکشنبه 19 مردادماه با 10 هزار عنوان کتاب در موضوعاتی همچون رمان، مجموعه داستان ایرانی و خارجی، شعر معاصر و ادبیات کهن، هنر، نمایشنامه، فیلم‌نامه، علوم اجتماعی، فلسفه، روان‌‌شناسی، هنر، تاریخ، اسطوره، دین و عرفان افتتاح می‌شود و همه‌روزه به‌‌جز جمعه‌ها از 9 صبح تا 9 شب میزبان دوستداران کتاب خواهد بود.
 

لواسانی بیان کرد: در هفته نخست افتتاح از یکشنبه 19 مرداد تا پنجشنبه 23 مرداد، تمامی کتاب‌ها با تخفیف ویژه 20 درصدی برای عموم علاقه‌مندان عرضه خواهند شد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، افتتاح رسمی نخواهیم داشت، اما از اهالی قلم، فرهنگ و ادب دعوت شده تا در هفته نخست افتتاح کتاب‌فروشی با حضور خود، گرمابخش محفل کتاب‌دوستان باشند.
 
مسئول بخش کتاب «دیدآور» با اشاره به فروشگاه مجازی این کتاب‌فروشی نیز بیان کرد: همزمان با افتتاح، فروشگاه مجازی به نشانی didavarbook.com نیز با 10 هزار عنوان کتاب آغاز به‌کار خواهد کرد. این سایت دارای امکاناتی متنوع ازجمله باشگاه مشتریان است. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند اخبار مربوط به این نشر را از طریق صفحه اینستاگرامی به نشانی didavarbook دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها