سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
برگزاری جشنواره عکاسی به مناسبت روز ملی صنعت چاپ

به مناسبت روز ملی صنعت چاپ جشنواره عکاسی به همت وب سایت تخصصی مرجع چاپ و بسته بندی با همکاری Sepi Group برگزار می‌شود.

محمد موسوی مدیر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از برگزاری جشنواره عکاسی به‌مناسبت روز ملی صنعت چاپ خبر داد و گفت: sepi Group با همکاری وب سایت مرجع تخصصی چاپ و بسته‌بندی کاغذ و کارتن چندین سال است که برنامه‌ای به عنوان جشنواره عکاسی را در روز ۱۱ شهریور همزمان با روز ملی صنعت چاپ برگزار می‌کند.
 
وی ادامه داد: این برنامه امسال حال و هوای دیگری دارد و با توجه به شیوع و گسترده کرونا و شرایط خاص فعالان حوزه چاپ و نشر می‌تواند حس و حال خوبی را برای اهالی این صنعت به وجود آورد.
 
موسوی با توضیح درباره این مسابقه توضیح داد: افراد فعال در بخش‌های مختلف صنایع چاپ، بسته‌بندی، نشر و گرافیک شامل مدیران، ناظران، اپراتورها، طراحان گرافیست و در واقع همه کسانی که نقشی در چاپخانه‌ها‌، لیتوگرافی‌ها، صحافی‌ها، دفاتر تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ، کارخانه‌ها و .. دارند می‌توانند در محیط  کار خود یا در دفتر کار و محیط چاپخانه با در دست داشتن طرح مسابقه عکس بگیرند.
 
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره توضیح داد: ایده این برنامه چند سال پیش به ذهنم رسید زیرا همیشه جای کارگران و طراحان و کسانی که در محیط کار زحمت می‌کشیدند بخاطر محیط خشک چاپخانه‌ها و کارگاه‌ها دیده نمی‌شد و هدف اصلی ما ایجاد یک فضای متفاوت شاد در کنار یک برنامه متفاوت و جذاب که جای آن در صنعت چاپ و بسته‌بندی خالی است بود.
 
موسوی با بیان اینکه چندین سال است این جشنواره برگزار می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته چاپخانه‌ها، دفاتر و کارگاه‌های زیادی در این برنامه شرکت کرده‌اند و امیدوارم امسال هم برنامه خوبی داشته باشیم.
 
وی تاکید کرد: امسال پوستر این برنامه با توجه به شیوع ویروس کرونا ظاهر خاص و متفاوتی پیدا کرده است و علاوه بر اینکه از خداوند متعال در رفع این بیماری در این پوستر مدد خواسته‌ایم فرهنگ استفاده از ماسک را نیز در طرح ایجاد کردیم و امیدواریم با همکاری و همیاری رسانه‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های چاپ و بسته‌بندی این برنامه را امسال با شور بیشتری برگزار کنیم.
 


افراد علاقه‌مند بعد از گرفتن عکس می‌توانند تا یازدهم شهریور تصاویر را برای ما به آدرسinfo@sepi.ir  یا  بهID@sepi در تلگرام و واتس آپ یا به صفحه اینستاگرام به www.sepi.ir ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها