دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
عصرانه کتاب و حکمت برتر در فرهنگسرای آفتاب

فرهنگسرای آفتاب مجموعه برنامه‌های کتاب‌محور خود را با عنوان عصرانه کتاب و حکمت برتر در فصل تابستان برگزار می‌کند.

نسیم سلیم‌زاده رئیس فرهنگسرای آفتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی این فرهنگسرا در حوزه کتاب گفت: به‌دنبال شیوع بیماری کرونا و حضور خانواده‌ها در منازل مجموعه برنامه‌های کتابی در قالب فضای مجازی و اینترنت برای مردم پیش‌بینی شده است.
 
وی ادامه داد: در برنامه عصرانه کتاب که به دلیل شرایط کنونی جامعه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، فصل‌هایی از کتاب خوانده خواهد شد، از آن کلیپی تهیه و در فضاهای مجازی منتشر می‌شود.
 
سلیم‌زاده با اشاره به برگزاری دومین برنامه عصرانه کتاب توضیح داد: این برنامه که روز چهارشنبه ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد، کتاب «انسان و خدا» تالیف شهید دکتر مصطفی چمران به‌صورت مجازی و با همکاری کانون بانوی قلم فرهنگسرای آفتاب اجرا خواهد شد.
 
به گفته وی، این دومین اجرا از برنامه عصرانه کتاب است و اولین اجرا، خوانش کتاب «خدا کند تو بیایی» تالیف سیدمهدی شجاعی بود.
 
سلیم‌زاده همچنین درباره اهداف اجرای این برنامه گفت: هدف از برگزاری این طرح گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهر (ع)، بزرگان، مفاخر و علمای اسلام همچنین بهره‌برداري از این الگوها در زندگي روزمره است.
 
وی درباره بخش دیگر برنامه‌های فرهنگسرای کتاب توضیح داد:‌ برگزاری مسابقه از حکمت‌های منتخب نهج البلاغه با عنوان حکمت برتر یکی دیگر از این برنامه است که در آن مسابقه‌ای از کتابچه «بال فرشتگان» شامل چهل داستانک از زندگی و حکمت‌های حضرت علی (ع) به صورت آنلاین در سایت فرهنگسرا برگزار می‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها