شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
چشم «نگاه» در کریمخان روشن شد

علیرضا رئیس‌دانایی از گشایش و آغاز‌به‌کار کتاب‌فروشی انتشارات نگاه در خیابان کریم‌خان تهران خبر داد؛ کتاب‌فروشی‌ای که 10هزارعنوان کتاب را برای مخاطبان ویترین کرده است.

علیرضا رئیس‌دانایی، مدیر انتشارات نگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره افتتاح کتاب‌فروشی جدید انتشارات نگاه، بیان کرد: کتاب‌فروشی جدید انتشارات نگاه امروز(11 مرداد‌ماه) به‌طور رسمی افتتاح شد. کتاب‌فروشی 55 متری انتشارات نگاه در خیابان کریمخان‌زند، بین ایران‌شهر و ماهشهر واقع شده‌است.
 
وی کتاب‌فروشی نگاه را مختص عرضه کتاب معرفی کرد و افزود: کتاب‌فروشی جدید نگاه در دو طبقه میزبان علاقه‌مندان به کتاب است. 10 هزار عنوان کتاب از آثار انتشارات نگاه و برخی از دیگر ناشران در دسترس کتاب‌‌دوستان قرار دارد. کتاب‌فروشی نگاه کافه و ویترین فروش صنایع دستی، لوازم‌التحریر و یا اسباب‌بازی ندارد.
 
این ناشر پیشکسوت افزود: تصمیم‌ گرفتیم به‌جای تخصیص فضا به کافه، محلی را برای مطالعه مراجع‌کنندگان فراهم کنیم که در طراحی داخلی، سطح بالا‌تری نسبت به فروشگاه دارد و با پلکان قابل دسترسی است.

رئیس‌د‌انایی درباره دلیل انتخاب خیابان کریمخان به‌عنوان محل افتتاح کتاب‌فروشی جدید انتشارات نگاه، گفت: در منطقه کریمخان شاهد رونق کتاب‌فروشی‌ها و گالری‌های متعددی هستیم که نشانه شکل‌گیری یک پاتوق فرهنگی در این منطقه است. از سوی دیگر، بازخورد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در این منطقه دیده می‌شود.
 
مدیر انتشارات نگاه ادامه داد: کتاب‌فروشی از یک هفته پیش و قبل ازافتتاح رسمی فعالیت خود را آغاز کرده بود. در این هفته و با احتساب محدودیت‌ها به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی استقبال بیش از انتظار بود. پیش‌بینی می‌کنم بعد از پایان شیوع ویروس کرونا، وضعیت کتاب‌‌فروشی بهتر خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط