دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
سومین نمایشگاه کاغذ و مقوا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح می‌شود

سومین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا با حضور ۶۰ شرکت فعال در حوزه کاغذ و سلولزی صبح سه‌شنبه ۲۴ تیر با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح می‌شود.

رضا امیدی رئیس سومین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برنامه‌های این نمایشگاه گفت: تمام تلاش‌ها بر این بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا این نمایشگاه برگزار شود و با رعایت پروتکل و قوانین بهداشتی این رویداد از فردا (سه‌شنبه ۲۴ تیر) سومین تجربه خود را آغاز می‌کند.
 
وی افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است که هر روز محل برگزاری نمایشگاه و غرفه‌ها توسط گاز ازن ضدعفونی شود و استفاده از ماسک نیز برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان الزامی است.
 
امیدی با اشاره به حضور ۶۰ شرکت داخلی در این نمایشگاه عنوان کرد: با وجود همه تلاش‌ها امسال نتوانستیم در بخش بین‌الملل شرکت‌کنند‌ه‌ای داشته باشیم اما فعالان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف حوزه‌ کاغذ و سلولزی در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
وی همچنین از اختصاص سالن ۳۸ به نمایشگاه کاغذ و مقوا گفت: قرار است هیات‌های بازدیدکننده از استان‌های مختلف به نمایشگاه بیایند و تاکنون حضور هیاتی از فعالان حوزه کاغذ استان مرکزی قطعی شده و حضور هیات‌های استان‌های دیگر نیز در حال بررسی است.
 
امیدی با اشاره به مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز توضیح داد: از حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و مهدی صادقی نیارکی معاون صنایع این وزارتخانه برای افتتاح نمایشگاه دعوت کرده‌ایم.
 
مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه کاغذ و مقوا صبح سه‌شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۰ صبح در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها