یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان تولید و منتشر می‌شود

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تولید و انتشار نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان در جلسه کمیته دانشگاهی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس به تصویب رسید.

بهروز گل‌محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: پیشنهاد تولید و انتشار نخستین کتاب صوتی دانشگاه سمنان از کتاب «دلتنگ نباش» در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
 
وی افزود: کتاب «دلتنگ نباش» که مورد تمجید و تقریظ مقام معظم رهبری قرار گرفته است، روایت شهید روح‌الله قربانی دانشجوی سابق دانشکده هنر دانشگاه سمنان است که جزو شهدای مدافع حرم است.
 
وی اضافه کرد: در نظر است گویندگان این کتاب از میان دانشگاهیان داوطلب اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده‌ها انتخاب شوند و افراد حایز شرایط، در کمیته‌ای متشکل از کارشناسان روابط عمومی و مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی انتخاب خواهند شد.
 
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سمنان یادآور شد: پس از طی کردن مراحل ضبط و تدوین از اول تا 31 شهریورماه هر شب ساعت 21 به‌مدت 10 دقیقه فایل صوتی اثر در کانال‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه سمنان در فضای مجازی درج خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: دانشگاهیان علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام مشارکت، حداکثر تا روز شنبه تاریخ 28 تیرماه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در فضای مجازی به آدرس semnanuni_farhangi@ مراجعه و نسبت به ثبتنام اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها