دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
«باد سر به هوا» به سراغ خردسالان رفت

«باد سر به هوا» عنوان کتاب جدید رفیع افتخار برای خردسالان است که به‌زودی منتشر می‌شود.

رفیع افتخار در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از تالیف اثر جدیدی برای خردسالان خبر داد و گفت: «باد سر به هوا» عنوان جدیدترین اثر من است که آن را برای چاپ به انتشارات محراب قلم سپرده‌ام.
 
این نویسنده حوزه کودک و نوجوان در ادامه بیان کرد: این کتاب، شامل هفت قصه بامزه، شاد و آموزنده برای خردسالان ۴ تا ۷ سال است.
 
وی افزود: باتوجه به‌اینکه مهم‌ترین مساله در ادبیات کودک و نوجوان، مخاطب‌شناسی و تولید کتاب‌هایی مطابق با سلیقه و ذائقه کودکان است، این قصه‌ها را قبل از ارائه به ناشر، جهت دریافت بازخورد مخاطبان، برای تعدادی از بچه‌ها و والدین خواندم و نقد و نظرهای مربوطه را دریافت کردم.

افتخار درباره تصویرگری این کتاب نیز توضیح داد: متاسفانه به دلیل تعطیلی‌های ناخواسته و در پی آن اعمال محدودیت و ممنوعیت‌هایی به دلیل شیوع ویروس کرونا، زمان زیادی (حدود یک سال و نیم) سپری شد تا این مجموعه به نقطه آغاز تصویرگری برسد و امیدوارم به‌زودی منتشر شده و  به دست خردسالان برسد.
 
رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون تعداد زیادی اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «راز صورتی من» اشاره کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها