شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷
مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت هشتم مرداد، روز بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهررودی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به نویسندگی حسین عباسی‌نیا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

امیر نعمتی در این باره به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» به مناسبت روز ملی زنجان و آشنایی عموم مخاطبین با فرهنگ و آئین زنجان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه در خصوص شیوع ویروس کرونا و پرهیز از برگزاری برنامه‌های تجمیعی، حوزه هنری زنجان با خلاقیت و هم‌افزایی و همگرایی با ارگان‌های فرهنگی استان در نظر دارد، مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز زنجان (بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی) برگزار کند.

وی تصریح کرد: این مسابقه با همکاری و مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و سایت زنجان به مناسبت «سالروز بزرگداشت شیخ اشراق و روز ملی زنجان» در توسعه فرهنگ كتابخوانی و در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانیبرگزار می‌شود.

نعمتی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» با مشارکت دستگاه‌های و ارگان‌های فرهنگی استان بصورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: علاقمندان برای تهیه کتاب می‌توانند به کتابفروشی‌های سطح شهر از جمله کتابفروشی فرهنگان، کتابکده فرهنگ، شهر کتاب، انتشاراتی نشر هزاره‌ی سوم مراجعه کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دانلود فایل pdf کتاب «فرهنگ و هنر در دارالخمسه» و شرکت در مسابقه کتابخوانی مجازی به سایت‌های حوزه هنری زنجان، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان و سایت زنجان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها