سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
تخفیف ۳۰ درصدی نشر ثالث به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه کتاب تهران بود

مدیر نشر ثالث، ارائه تخفیف در فروشگاه اینترنتی این نشر را همراهی با مخاطبانی دانست که خرید کتاب با تخفیف نمایشگاهی را انتظار می‌کشیدند اما این انتظار، محقق نشد.

محمدعلی جعفریه مدیر نشر ثالث در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تخفیف‌هایی که این انتشارات بر روی سایت اینترنتی خود قرار داده است، گفت:‌ شیوع بیماری کرونا شرایط و سیستم توزیع و فروش کتاب در سراسر کشور را با مشکل روبه‌رو کرده است و ما در مجموعه نشر ثالث برای اینکه مردم از خانه بیرون نیایند و در منزل بمانند، همچنین با هدف حفظ مشتریان خود نسبت به عرضه کتاب با تخفیف اقدام کردیم.
 
وی ادامه داد: هدف ما این بود که کتاب و کتابخوانی را ارتقا دهیم و تلاش کردیم این تخفیف از نظر اقتصادی برای خریداران به‌صرفه باشد؛ زیرا خریداری کتاب با هزینه ارسال گران‌تر می‌شد و برای تشویق مردم به خانه ماندن، برای کتاب‌هایمان تخفیف در نظر گرفتیم.
 
جعفریه برگزار نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری را یکی دیگر از دلایل ارائه تخفیف در سایت این انتشارات خواند و افزود: از آنجایی که امسال نمایشگاه کتاب تهران برگزار نمی‌شود و مردم برای خریداری کتاب در این نمایشگاه برنامه‌ریزی کرده بودند تا بتوانند از تخفیف نمایشگاه برای خریداری کتاب استفاده کنند، ما تخفیف ۳۰ درصدی بر روی سایت پیش‌بینی کردیم.
 
وی با تاکید بر اینکه ارائه کتاب با تخفیف ۳۰ درصدی فقط به مدت ۱۰ روز و در قالب یک جشنواره اینترنتی بوده که اکنون به اتمام رسیده است، عنوان کرد: ما به مدت ۱۰ روز تمام کتاب‌های انتشارات ثالث را با تخفیف ۳۰ درصدی و کتاب‌های سایر ناشران را با تخفیف ۲۰ درصدی بر روی سایت فروختیم.
 
جعفریه با بیان اینکه اکنون کتاب‌های موجود بر روی سایت نشر ثالث تخفیف ۲۰ درصدی دارند، گفت: اکنون قیمت کتاب به دلیل شرایط اقتصادی خیلی گران شده است و معتقدم ناشران باید شرایطی فراهم کنند که مردم بتوانند کتاب تهیه و آن‌ها را به کتابخوانی تشویق کنند. ایجاد فرصت‌هایی از این دست با ارائه تخفیف می‌تواند به این موضوع کمک کند.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • کتاب نهال ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    تخفیف بیشتر از 10 درصد توسط ناشر کاری بسیار اشتباه و آسیب به کتابفروشی ها، پخشی های کتاب و بعد از مدتی به خود ناشران خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط