دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
مسابقه کتابخوانی «آقای شهردار» در زنجان برگزار می‌شود

شهردار زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «آقای شهردار» در زنجان به مناسبت روز شهرداری‌ها خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این مسابقه 31 تیرماه است.

حبیب ملایی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که در اولویت شهرداری زنجان قرار دارد، توجه به مباحث فرهنگی و اجرای برنامه‌ها با این محوریت است و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و نشریات از جمله اولویت‎‌های شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان با یادآوری این نکته که سال گذشته اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفت که از جمله آن رونمایی از کاشی ماندگار حسین منزوی شاعر فقید زنجانی بود، از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب به‌همت سازمان فرهنگی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: هرچند که امسال درگیر کرونا هستیم و همین امر موجب کمرنگ شدن برنامه‌ها شده، اما پیگیر برگزاری چنین برنامه‌هایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی بودجه امسال سازمان فرهنگی شهرداری زنجان را 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است که مطالبات مردمی بوده است.

یگانه، یکی از برنامه‌های فرهنگی پیش روی شهرداری زنجان را برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز شهرداری اعلام کرد و گفت: همزمان با روز 14 تیرماه، روز شهرداری و دهیاری، فراخوان مسابقه کتابخوانی «آقای شهردار» اعلام شد. منبع این مسابقه کتاب «آقای شهردار» است که بر اساس زندگی شهید مهدی باکری تالیف شده است.

«آقای شهردار» داستانی به قلم داوود امیریان و بر اساس زندگی شهید مهدی باکری، فرمانده لشکر عاشورا است. این کتاب 87 صفحه‌ای در 11 بخش و با این عناوین تدوین شده است: تولد یک پروانه، ماجرای کاپشن، اولین درس، ساواکی، کارگر جدید، آقای شهردار، مهمانی، عبور از آتش، اله بنده سی، پاداش و عزیزتر از پرواز.

شهردار زنجان با بیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا 31 تیرماه است، تصریح کرد: به سه نفر از برندگان این مسابقه جوایزی از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری زنجان اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها