یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
معرفی ابتکار کتابیِ شهرداری سمنان در یونیسف

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: کتابخانه «رنگین کمان» شهرداری سمنان به‌عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک سمنان در یونیسف معرفی شد.

علی اکبر بنی‌اسدی با بیان اینکه یونیسف به مناسبت برگزاری اجلاس شهرهای دوستدار کودک در سال ۲۰۱۹ تحت عنوان «جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک ۲۰۱۹» از راهکارها یا پروژه‌های نوآورانه و الهام‌بخش که موجب ارتقای سطح رفاه و سلامت کودکان و نوجوانان در سطح محلی، شهرها و جوامع می‌شود، تقدیر می‌کند، به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: شهرداری سمنان نیز ایده «کتابخانه تخصصی رنگین کمان» ویژه کودکان و نوجوانان را به این اجلاس ارائه کرده بود که در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک از سوی یونیسف چاپ شد.

به گفته مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان، در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک، ۱۵ نمونه از اقدامات ۹ شهر ایران آورده شده است.
 
علی اکبر بنی‌اسدی یادآور شد: اخیراً یونیسف ایران و وزارت کشور اعلام کردند که سمنان و ۱۱ شهر ایران به عنوان شهرهای پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده‌اند.
 
وی گفت: «کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان» به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کشور در سال 1386 تأسیس شد و با بیش از ۱۳ هزار عضو، دارای بیش از 10 هزار عنوان کتاب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها