دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی با حضور ۷۰ ناشر

نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی با مشارکت ۷۰ ناشر آموزشی و عرضه بیش از 5000 عنوان کتاب تا ۱۷ تیر برپا است.

امین آصفی مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آغاز نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی از ۱۴ تیر گفت: این نمایشگاه توسط انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و مشارکت ناشران آموزشی همزمان با روز قلم افتتاح شده است.
 
وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف تحریک بازار و تشویق خریداران، همچنین رونق بخشیدن به فروش کتاب در دوران افول کسب و کار برای ویروس کرونا همچنین رفاه مخاطبان؛ به‌ویژه دانش‌‏آموزان و خانواده‌‏ها برگزار شده است.
 
آصفی خرید آنلاین را یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: فروش به‌صورت غیرمتمرکز در سایت هر ناشر با شرایط نمایشگاه انجام می‌شود و هر ناشر، بنر یا بنرهای طراحی شده ویژه این نمایشگاه را در سایت خود قرار خواهد داد.
 
وی تاکید کرد: این نمایشگاه فاز اول برنامه‌های انجمن برای کتاب‌های ناشران است و آثار با تخفیف‌های ۲۰ تا ۲۸ درصد عرضه خواهد شد.
 
آصفی با بیان اینکه فاز دوم این نمایشگاه نیز به‌زودی اجرایی خواهد شد‍ گفت: در فاز دوم، ناشران و کتاب‌فروشی‌های آموزشی می‌توانند کتاب‌های خود را در سایت نمایشگاه بارگذاری کنند.
 
نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی ۱۴ تا ۱۷ تیر برپا است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها