شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
«سلام امام رضا جان!» به دست کودکان رسید

مسلم ناصری از انتشار کتابی برای کودکان خبر داد و گفت: «سلام امام رضا جان!» جنگی برای بچه‌ها است که جنبه تعلیمی، آموزشی و سرگرمی دارد.

مسلم ناصری در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره «سلام امام رضا جان!» که به تازگی با گردآوری او از سوی انتشارات به‌نشر راهی کتابفروشی‌ها شده، گفت: مدتی پیش قرار بود مجله‌ای برای کودکان به نام «آهو» از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شود و سردبیری آن برعهده من بود. براین اساس مطالبی درباره امام رضا(ع) جمع‌آوری شد اما امکان انتشار مجله فراهم نشد.
 
وی افزود: بعد از آن تصمیم بر آن شد تا مطالب کتابی آن اعم از داستان، شعر، سرگرمی و جدول که همگی با موضوعاتی مرتبط با امام هشتم بود، گردآوری شده و در قالب یک کتاب با عنوان «سلام امام رضا جان!» منتشر شود.
 
این نویسنده در ادامه بیان کرد: در واقع «سلام امام رضا جان!» جنگی برای کودکان است که علاوه براینکه بچه‌ها را با امام رضا (ع) بیشتر آشنا می‌کند، جنبه تعلیمی، آموزشی و سرگرمی هم برایشان دارد.
 
«گل هشتم بهاری»، «بازی»، «دوتا پیرزن»، «مسافر»، «نقاشی با پوسته‌های شکلات»، «باغچه‌ای در طبقه چهارم»،«شکوفه‌های خوشبو امام رضا (ع)»، «خانه مهربانی» و «جدول امام رضایی» عنوان‌های مطالبی است که در «سلام امام رضا جان!» گردآوری شده است.
 
انتشارات به‌نشر، کتاب «سلام امام رضا جان!» را با تصویرگری سمیه علیپور و نرگس هاشمی با شمارگان دوهزارنسخه و قیمت 12هزار تومان منتشر کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها