یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
آماده‌سازی ۱۴ مجموعه شعر و داستان دفاع مقدس در کانون پرورش فکری زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از آماده‌سازی ۱۴ مجموعه شعر و داستان در حوزه‌ کودک و بزرگسال با محوریت دفاع مقدس خبر داد و گفت که این آثار به‌زودی منتشر می‌شوند.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، گفت: در حال حاضر 17  مرکز فرهنگی هنری و ادبی ثابت و همچنین ۱۲ کتابخانه سیار و یک کتابخانه پستی در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه خدمات متعددی در این مراکز فرهنگی ارائه می‌شود، تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان ثبت‌نام در مراکز تا 15 تیرماه انجام می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات مربوط به امانت کتاب و آماده‌سازی سالن مطالعه بیان کرد: همچنین در این مدت ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن(قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.

نوری ادامه داد: در این مراکز آموزش‌هایی از قبیل مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیرمجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک ارائه می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، فعالیت انتشارات کانون را حرکت به سمت تالیف بیشتر کتاب برای جامعه هدف خود (کودکان و نوجوانان) دانست و افزود: البته این کتاب‌ها در موضوعات مختلف منتشر می‌شود.

وی از آماده‌سازی ۱۴ مجموعه شعر و داستان در حوزه‌ کودک و بزرگسال با محوریت دفاع مقدس خبر داد و گفت: همچنین به منظور افزایش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اخیرا نویسندگان در حوزه رمان نوجوان، رمان‌های مذهبی و رمان‌های طنز به منظور حمایت از آنها برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها