شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی برگزار می‌شود

امین آصفی، از برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی با مشارکت ناشران، موزعان و کتاب‌فروشان خبر داد.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن ناشران آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مجازی ناشران آموزشی کشور، بیان کرد: این نمایشگاه با مدیریت و برنامه‌ریزی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در دو فاز و برای دو گروه برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در فاز نخست که به‌صورت غیرمتمرکز پیش‌بینی شده‌است؛ فروش از طریق سایت اختصاصی ناشران، در زمان مشخص و با شرایط یکسان انجام می‌شود. فاز دوم به‌صورت متمرکز است و کتاب‌ها در یک سایت با قوانین خاص عرضه خواهند شد.  

آصفی ادامه داد: هر دو فاز نمایشگاه مجازی، برای دو گروه در نظر گرفته شده‌است. گروه نخست، ناشران آموزشی و گروه دوم کتابفروشان، موزعان و پخشی‌های کتاب‌های آموزشی. در فاز نخست به‌صورت غیر‌متمرکز، فروش کتاب در سایت‌های خود ناشران در زمان مشترک در سایت‌ ناشران به‌صورت جداگانه با شرایط یکسان و تخفیف یکسان و شرایط مشابه برگزار می‌شود.   

مدیرمسئول انجمن ناشران آموزشی گفت: فاز نخست برای گروه ناشران از ۱۴ تیرماه همزمان با روز قلم به‌مدت یک ‌هفته برگزار خواهد شد. ناشران آموزشی، کتاب‌های خود در این مرحله را با تخفیف 30 درصدی عرضه می‌کنند. زمان آغاز نمایشگاه مجازی ویژه کتابفروشی‌ها، موزعان و پخشی‌های کتاب‌های آموزشی، متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
آصفی، درباره فاز دوم نمایشگاه مجازی کتاب‌های آموزشی بیان کرد: فاز دوم به‌صورت متمرکز خواهد بود. برای برگزاری این نمایشگاه در حال بررسی امکانات سایت و رایزنی با شرکت‌های نرم‌افزاری و ناشرانی که تجربه این نوع فروش را دارند، هستیم.
 
وی افزود: در فاز دوم، همه ناشران و کتابفروشی‌های آموزشی می‌توانند کتاب‌های خودشان را در سایت نمایشگاه بارگذاری کنند. در این فاز، کتاب ناشران و در مرحله بعدی کتاب کتابفروشان آموزشی به فروش خواهد رسید. زمان این دو نمایشگاه متمرکز هم متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
آصفی ادامه داد: نوشت‌افزار، لوازم‌التحریر و سایر کتاب‌هایی که به نوعی با آموزش، فضای تحصیلی و مدرسه ارتباط دارند نیز در این نمایشگاه، عرضه خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها