چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
هفت کارگاه مجازی ادبی ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی برگزار شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: به همت انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی ۷ کارگاه مجازی ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با اعلام این خبر گفت: سبک‌های شعری، موسیقی در شعر، قالب‌های شعری، مخاطب‌شناسی در داستان، تفاوت رمان و داستان کوتاه از موضوعات این کارگاه‌های ادبی بود.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی با اظهار اینکه سمیرا قیومی نویسنده حوزه کودک و نوجوان و حسین تولایی شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان از مدرسان کارگاه‌های مجازی ادبی بودند که در خصوص پیرامون سوژه و طرح داستان و فرق‌های اساسی شعر و نثر مباحثی ارائه کردند.
 
زاهدی در ادامه با اظهار اینکه به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا و در ایام شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های حضوری انجمن‌های تخصصی کانون غیر ممکن شد، افزود: به همین دلیل، کانون پرورش فکری از طریق برگزاری نشست‌های آنلاین در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و استفاده از نویسندگان، شعرا و اساتید حوزه‌های مختلف توانست کودکان و نوجوانان مراکز کانون سراسر استان را تحت پوشش فعالیت‌های مجازی خود قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها