شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
«اژدها سوار» و دو کتاب دیگر برای نوجوانان منتشر شد

فرزاد فربد، مدیر نشر پریان، از انتشار تعدادی کتاب جدید برای نوجوانان خبر داد.

فرزاد فربد در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره جدیدترین آثار منتشر شده از سوی نشر پریان گفت: به تازگی دو جلد نخست مجموعه‌ شش‌جلدی «اژدها سوار» را منتشر کرده‌ایم و چهار جلد بعدی هم در مراحل آماده‌سازی هستند.
 
مدیر نشر پریان افزود: این مجموعه از سوی نویسنده‌ نامدار سوئدی، یو سالمسون، نوشته شده و اُسا اکستروم آن را تصویرسازی کرده است. و ما این مجموعه را با رعایت حق کپی رایت با ترجمه نامدار ناصرقصری منتشر کرده‌ایم.
 

به گفته این ناشر و مترجم، داستان این مجموعه، درباره‌ نوجوانی است که رویای پرواز در سر دارد و می‌خواهد یکی از اژدهاسواران سلطنتی بشود. ولی در این راه باید مشکلات زیادی را از سر بگذراند.

فربد درباره سایر آثار نشر پریان نیز توضیح داد: «داستان‌های گریم برای پیروجوان» نیز مجموعه‌ 50 داستان از برادران گریم است که فیلیپ پولمن، نویسنده‌ شهیر بریتانیایی، آن‌ها را بازنویسی کرده و بر هر کدام تحلیلی هم نوشته و با افسانه‌های ملل دیگر مقایسه کرده است.
 
 
وی خواندن این کتاب را که با ترجمه سمیه گنجی منتشر شده، به علاقه‌مندان مخصوصا پژوهشگران ادبیات توصیه کرد.

مدیر نشر پریان افزود: «تاجر برف» نوشته‌ سام گیتون نیز کتاب دیگری از نشر پریان است که به تازگی منتشر شده و دربردارنده حکایت غریبی از سرزمینی غریب است که با پدیده‌ای جدید و حیرت‌انگیز به نام برف، مواجه می‌شوند.

این ناشر و مترجم ادامه داد: «تاجر برف» نخستین داستان فانتزی سام گیتون، نویسنده انگلیسی، است که با رعایت کپی‌رایت در ایران منتشر می‌شود.
 
 

به گفته فربد، این کتاب که از آثار تحسین‌شده در ادبیات کودکان به شمار می‌رود، از سوی کریس ریدل تصویرگری و با ترجمه مینا قنواتی از سوی نشر پریان منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها