پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
آغاز فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری از اول تیر

تالارهای مطالعه ۱۱۰ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اول تیر ماه فعال می‌شوند.

ایمان کرد مدیرکل امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به فعالیت کتابخانه‌های این سازمان گفت: کتابخانه‌ها از اول اردیبهشت به اعضا کتاب امانت می‌دادند اما تالارهای مطالعه برای حفظ سلامتی و بهداشت همشهری‌ها تعطیل بود و قرار است از اول تیر ماه تالارهای ۱۱۰ کتابخانه بازگشایی شوند.
 
وی افزود: در این زمینه علاوه بر تالارها بخش مرجع و کودک و نوجوان کتابخانه‌ها نیز فعالیت دوباره خود را آغاز کرد‌ه‌اند و اعضا می‌توانند از خدمات این بخش‌ها استفاده کند.
 
کرد با بیان اینکه استفاده از بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی امکان‌پذیر است، عنوان کرد: در این زمینه اعضا برای ورود به کتابخانه حتما باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و در تالارها نیز میزها و صندلی‌ها برای حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی علامت‌گذاری شد‌ه‌اند.
 
وی تاکید کرد: همچنین محیط کتابخانه هر روز توسط کادر ضدعفونی و استریل می‌شوند تا مشکلی برای حضور اعضا و استفاده از خدمات کتابخانه به وجود نیاید.
 
کرد با بیان اینکه تعطیلی تالار مطالعه برای حفظ سلامت مردم بوده است، گفت: امیدواریم مردم با رعایت مسایل بهداشتی و جدی گرفتن بیماری کرونا با حضور در کتابخانه بتوانند از کتاب‌ها و منابعی که در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت استفاده کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها