چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
حسینی‌پور یک ذخیره استراتژیک برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی با اشاره به نقش اثرگذار نیکنام حسینی‌پور در موسسه خانه کتاب، او را یک ذخیره استراتژيک برای مجموعه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند.

به‌ گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ همایون امیرزاده، مدیرکل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت تودیع و تکریم نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل سابق موسسه خانه کتاب، در پیامی بر ظرفیت‌های مدیریت و اخلاقیات او تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به پانزدهمین سالی وارد می‌شویم که من و آقای حسینی‌پور با هم دوست، رفیق و همراه هستیم؛ از زمانی که بنده معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان بودم تا زمانی که تصدی اداره کل آنجا بر عهده من گذاشته شد. در ارتباطاتی که طبیعتا با ستاد در معاونت فرهنگی داشتیم همیشه اسم یکی از کارشناسان آن زمان که به موضوعات استان‌ها تعلق خاطر داشت و مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کرد مطرح بود؛ آقای نیکنام حسینی‌پور که امروز به عنوان یکی از مدیران خوب، متعصب و اثرگذار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جایگاه قرار دارد.
 
من در خصلت و خوی آقای حسینی‌پور تغییری طی این ۱۵ سال حس نکردم. رفتار پر از صمیمت و دوستی و مهر او نه تنها نسبت به همگان کم نشده بلکه روز به روز افزایش پیدا کرده است و اگر بخواهیم چند خصلت ممتاز آقای حسینی‌پور را نام ببریم باید به صمیمت، درست‌کرداری و لوطی‌گری به قول امروزی‌ها باید اشاره کنیم که از خصلت‌های بارزشان است. البته به عنوان یک نیروی اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر اجرایی همیشه خود را به خوبی نشان داده است و نمونه این موضوع تجربه ارزشمندی است که در موسسه خانه کتاب به دست آورد.
 
وقتی ما در ستاد معاونت فرهنگی با هم تقسیم کار می‌کردیم و کارها را جلو می‌بردیم، همیشه نگاه به این بود که یک ذخیره خوب و استراتژيک برای مجموعه‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و به‌موقع به کار گرفته شد. در این میان جاذبه دکتر سیدعباس صالحی، وزیر محترم در کنار اخلاق بسیار ستودنی دکتر محسن جوادی، معاون امورفرهنگی موجب شد که همه دوستان در مجموعه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نقش خود را به درستی انجام دهند.
 
نگاه دکتر حسینی‌پور و مجموعه دوستان نسبت به صنوف قابل توجه بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصلی را طراحی کرده بود که در زمان دکتر جوادی استمرار پیدا کرد به‌طوری که مداخلات ما در صنوف مداخلات سازنده باشد نه جانبدارانه و به نفع این گروه و آن گروه نباشد. حسینی‌پور این مسیر را تا آخرین لحظه ادامه داد و نمونه بارز آن را می‌توان در عملکرد نه‌چندان طولانی‌اش در خانه کتاب و قبل از آن در ستاد معاونت مشاهده کرد که نگاه به تمام صنوف، نگاهی برادرانه از منظر و نگاهی پدرانه بود. برادرانه یعنی همه صنف را برادر و همراه خود حس می‌کنیم و حس کردیم و پدرانه از این منظر که موضع ما در مقابل صنف باید معطوف به این باشد که همه آن‌ها عایله فرهنگ کشور هستند و چند روزی تولیت این صنوف بر عهده مجموعه مدیران گذاشته شده و باید امانت ‌داری کنیم.
 
از اینجا به آقای حسینی‌پور می‌گویم؛ خسته نباشید و خدا قوت البته شما هیچ وقت از کار خسته نشدید بلکه کار را خسته کردید و ان‌شاالله همچنان پرتوان باشید و نگاه‌تان به مجموعه وظایفی که بر عهده شما گذاشته می‌شود متعصبانه باشد. یقینا این‌گونه است و ان‌شاالله روزهای خوب پر از امید و شادابی پیش رو داشته باشد.
 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    خدا سایه این ذخیره ها را هرچه زودتر از سر ارشاد و این ملت کم کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها