شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
تاریخ نهایی نمایشگاه چاپ دیجیتال اعلام شد

تاریخ نهایی نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی ۱۰ تا ۱۳ تیر ماه اعلام شد. پیش از این قرار بود نمایشگاه ۲۰ تا ۲۳ خرداد برگزار شود.

جلال ذکایی رییس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برپایی این رویداد از خرداد ماه تغییر کرد و به ۱۰ تا ۱۳ تیر ماه موکول شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و بیماری کووید ۱۹ این نمایشگاه تحت تاثیر شرایط قرار گرفته و با ویژگی‌های خاصی در شیوه برگزاری اجرا خواهد شد.
 
ذکایی با اشاره به شرایط پیش‌بینی شده برای این نمایشگاه توضیح داد: فاصله‌گذاری اجتماعی بین غرفه‌گذاران و برگزارکنندگان، همچنین پیش‌بینی تونل‌های ضدعفونی‌ از سوی شرکت برگزارکننده و توزیع ماسک بین شرکت‌کنندگان و غرفه‌داران از جمله این نکات است.
 
وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه به دلیل درگیری با بیماری کرونا، باید یک‌سری ملاحظات بهداشتی را به عنوان برگزارکننده، غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان رعایت شود؛ زیرا این رویداد اولین نمایشگاه در سال ۱۳۹۹ در صنعت چاپ بعد از شیوع این بیماری است.
 
ذکایی با بیان اینکه پس از بازه شش ماه رکود در فعالیت‌ها می‌تواند حرکت خوبی برای شروع فعالیت‌های اجتماعی دست‌اندرکاران چاپ؛ به‌خصوص در حوزه دیجیتال باشد، گفت: این نمایشگاه با توجه به تجربه سال‌های گذشته و اینکه سال گذشته هم برگزار نشد، می‌تواند برای بسیاری از دست‌اندرکاران جذابیت داشته باشد؛ به‌خصوص برای شرکت‌کننده‌ها که بعد از یک وقفه دوساله، بار دیگر با علاقه‌مندان این حوزه دیدار می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، عنوان کرد: نکته مهم دیگر این است که به گفته دست‌اندرکاران حوزه بهداشت ویروس کرونا کماکان با ما است و شاید ناگزیر باشیم طی یکی دو سال آینده هم آن را تحمل کنیم و باید با این شرایط کنار بیاییم.
 
به گفته ذکایی؛ نباید تصور کنیم نمایشگاه امسال روال عادی سال‌های گذشته را داشته باشد؛ بلکه حتما به شکل خاصی برگزار خواهد شد که هم منجر به توسعه کسب و کار برگزارکننده، غرفه‌دار و بازدیدکننده باشد و هم ملاحظات بهداشتی و حداقل‌های مربوط به سلامت غرفه‌‌داران و بازدیدکنندگان را تامین کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها