چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
ارتقا کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (ع) به کتابخانه تخصصی، پژوهشی

مدیر کتابخانه آستان کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره به فراهم‌سازی مقدمات مورد نیاز در کتابخانه آستان مقدس، گفت: کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (ع) در آینده به یک کتابخانه تخصصی پژوهشی تبدیل می‌شود.

محمد عباسی یزدی مدیر کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) در خصوص بازگشایی کتابخانه آستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: امیدواریم در پایان خردادماه سال جاری شاهد بازگشایی کتابخانه حرم مطهر باشیم.
 
وی به تغییر و تحولات کتابخانه آستان مقدس اشاره کرد و گفت: بنابر سیاست‌های ابلاغی ازسوی مسئولین فرهنگی آستان مقدس این کتابخانه در آینده به یک کتابخانه تخصصی پژوهشی تبدیل می‌شود و اکنون درحال فراهم‌سازی مقدمات مورد نیاز هستیم تا خواهران و برادران پژوهشگر از کلیه ظرفیت‌های کتابخانه با سهولت بیشتری بهره‌مند شوند.
 
مدیر کتابخانه آستان کریمه اهل‌بیت (س) توسعه فضای فیزیکی و کیفی برای استفاه خواهران از کتابخانه را یکی دیگر از این سیاست‌ها بیان کرد و یادآور شد: در حال تغییراتی هستیم که به لحاظ میزان فضا و کیفیت، بخش خواهران را ارتقا دهیم.
 
عباسی یزدی در پایان یادآور شد: در ایام بسته ‌بودن حرم مطهر و کتابخانه، رف‌خوانی و شلف‌خوانی کتابخانه (تطبیق کتاب‌های موجود در کتابخانه با اطلاعات موجود در نرم افزار و رفع کمبودها) در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها