دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
فروش بالای «هیچ دوستی به‌جز کوهستان» در رکود پردیس کتاب اصفهان

«هیچ دوستی به‌جز کوهستان» (بهروز بوچانی)، کافه اروپا (اسلاونکا دراکولیچ) و «دیگردوستی مؤثر» (پیتر سینگر) در دوره رکود کتاب‌فروشی‌ها در پردیس کتاب اصفهان پرفروش شدند.

نوید تیموری، مدیر داخلی پردیس کتاب اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، در این رابطه گفت: ما تقریباً از اواخر اسفند سال گذشته تا اوایل اردیبهشت‌ماه امسال که مجدد بازگشایی کردیم، به دلیل قرارگیری در مجتمعِ تجاریِ مسقف ناگزیر به تعطیلی بودیم.

تیموری ادامه داد: بازگشایی مجدد پردیس کتاب اصفهان مصادف شد با ماه رمضان که همیشه فروش در آن کاهش پیدا می‌کرد. با همه‌ این احوال، به یُمن طرح بهاره و جشنواره خرید تخفیفی توانستیم از این مقطع سخت عبور کنیم و به‌مرور شاهد بازگشت رونق گذشته به کتاب‌فروشی هستیم.

وی افزود: تلاش کردیم با حفظ امکان ارسال غیرحضوری و رعایت جدی مسائل بهداشتی مخاطبان و همراهان فروشگاه را حفظ کنیم و این اعتماد باعث بازگشت نسبی رونق شده است. البته که هنوز تا رسیدن به رونق گذشته و نقطه‌ پیش‌بینی‌شده در امسال فاصله داریم، اما روند مثبتی را تا امروز داشتیم و امیدواریم هم برای ما و برای همه‌ فعالان صنعت کتاب این روند سرعت و استمرار داشته باشد.

تیموری فهرست پرفروش‌های پردیس کتاب اصفهان را به شرح زیر اعلام کرد:
1- هیچ دوستی به‌جز کوهستان
۲- کافه اروپا
۳- دیگردوستی مؤثر
۴- مثل خون در رگ‌های من
۵- بازی بی‌نهایت
۶- پاستیل‌های بنفش (نوجوان)
۷- آینده نزدیک
۸- بورس باز
۹- قیافه‌های بامزه (کانون پرورش)
۱۰- همنوایی شبانه ارکستر چوب‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها