شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کتابت قرآن کریم و اهدای آن به کادر درمانی در ابهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ابهر گفت: آثار ارزشمند کتابت شده خوشنویسان ابهر به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی این شهرستان به آنها اهدا شد.

آیسان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: هفتمین همایش کتابت قرآن حکیم با عنوان «بهار مهربانی» در دو بخش اصلی و مسابقه برگزار و هنرمندان ابهری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این همایش 38 خوشنویس دوره‌های عالی، ممتاز و فوق ممتاز حضور داشتند، اضافه کرد: این هنرمندان 70 آیه از قرآن کریم را کتابت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ابهر گفت: در بخش اصلی کتابت سوره‌های حمد، ناس، قدر، توحید و در بخش مسابقه نیز کتابت آیات و دعاهای پیشنهادی با هدف همدلی و تقدیر از زحمات کادر درمان انجام شد.

وی درباره بخش رقابتی همایش نیز گفت: طبق رای هیأت داوران حسین افشاری، علی ملک، حمید مجیدی، یدالله بختیاری، محمد بیگدلی، امیر ملکی به صورت مشترک به‌عنوان 6 اثر برگزیده انتحاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و اراشد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه 5 روزه از آثار کتابت شده، اضافه کرد: این نمایشگاه به صورت مجازی دایر شد.

وی با اشاره به اینکه در مراسم دیدار با کادر درمان و هنرمندان خوشنویس آثار کتابت شده هنرمندان ابهری به کادر درمان اهدا شد، افزود: این مراسم با حضور هنرمندان و کادر درمانی شهرستان ابهر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها