شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
شب شعر ملی «یاد یار» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: شب شعر ملی «یاد یار» به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در زنجان برگزار می‌شود.

کامران جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، گفت: هر سال همزمان با 14 و 15 خرداد برنامه‌های مختلفی از سوی جهاد دانشگاهی و با مشارکت دانشجویان برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع کرونا اغلب این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های جهاد دانشگاهی به‌مناسبت 14 خرداد برگزاری شب شعر ملی «یاد یار» در فضای اینستاگرامی است، اضافه کرد: این برنامه 13 خردادماه اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه شاعرانی از زنجان، قم، اصفهان، یزد، مرکزی، آذربایجان‌غربی و کشور پاکستان در وصف امام راحل شعرخوانی خواهند کرد که طبق هماهنگی این برنامه از شبکه سحر به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین در همین راستا آثار شاعران و نویسندگان زنجانی درباره امام راحل که در قالب تابلو طراحی شده است، نیز در قالب نمایشگاهی در فضای مجازی در معرض دید قرار داده خواهد شد.

جعفری ادامه داد: این برنامه به‌همت جهاد دانشگاهی استان زنجان و همکاری دفتر ادبیات حسینیه اعظم زنجان، حوزه هنری استان و نیز بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس زنجان اجرایی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به سایر برنامه‌های جانبی جهاد دانشگاهی به مناسبت 14 و 15 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: انجمن‌های فعال دانشجویی به فراخور ماهیتی که دارند نیز در فضای مجازی برنامه‌های متعددی در قالب گرامیداشت، مسابقات شعر و کتابخوانی را برگزار می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها