چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
ارسال 60 اثر به مسابقه قصه‌گویی «مهمانی نور»

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از ارسال 60 اثر به مسابقه قصه‌گویی «مهمانی نور» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 13 خرداد است.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقه مجازی «مهمانی نور» با موضوعات آداب و رسوم زنجانی‌ها در ماه رمضان در حال برگزاری است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، گفت: موضوعات مسابقه شامل همدلی، مهربانی و خاطرات ایام ماه مبارک رمضان سحر، افطار، شب‌های قدر بود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 60 اثر به دبیرخانه «مهمانی نور» ارسال شده است، گفت: البته هنوز مهلت ارسال آثار به پایان نرسیده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را 13 خرداد به شماره ۰۹۱۰۵۱۴۰۴۵۲ ارسال کنند.
نوری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تربیتی و تعمیق باورهای دینی در مخاطبان است، اضافه کرد: این برنامه در راستای امداد فرهنگی و توسعه فعالیت‌های اسلامی و دینی اجرا می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه رده سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود، گفت: اعلام نتایج پس از بررسی و تجمیع نظرات داوران فرهنگی و هنری در  ۱۸ تیرماه 99 همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان معرفی و برندگان هم تجلیل خواهند شد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها