شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
خرمشهر یک کتاب زنده دارد و یک کتاب شهید

ابراهیم زاهدی‌مطلق⸲ نویسنده حوزه دفاع مقدس به جای نام‌بردن از اسم کتابی برای مطالعه درباره خرمشهر و سوم خرداد از دو اسم نام برد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)⸲ ابراهیم زاهدی مطلق در پاسخ به این سوال که چه کتابی را برای مطالعه درباره خرمشهر و سوم خرداد پیشنهاد می‌کنید⸲ گفت: خرمشهر یک کتاب زنده دارد و یک کتاب شهید؛ کتاب زنده‌اش حاج محمد نورایی است و کتاب شهیدش بهروز مرادی.

وی ادامه داد: در باره این دو هر چه گیر آوردید، منتشر کنید، آن وقت انگار کل خرمشهر را گفته‌اید. خصوصا شهید مرادی که کاملا غایب است و غریب.
 
این نویسنده در توضیح این موضوع که چرا جای نام کتاب به معرفی نام شخصیت پرداخته است⸲ اظهار کرد: ببخشید فرمایش شما اجابت نشد. به دلیل این که بندر خرمشهر چیزی کم از نرماندی ندارد. اما چه فیلمی (نجات سرباز رایان) برای نرماندی ساختند و چه فیلم‌هایی برای خرمشهر نساختند. چه داستانی برای خرمشهر نوشته شده است؟ کتابی که باور پذیر باشد.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم و خواهش می‌کنم بروید سراغ حاج محمد نورایی. نه البته این روزها و مناسبتی و جوری جنس، چون ممکن است جواب ندهد. بروید سراغ رفقای بهروز مرادی. حتما خرمشهر را از زیر آوار بیرون خواهید کشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها