سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
«رادیو ونداد» از سایت جدید جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی شنیدنی شد

سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ وبسته‌بندی با امکانات متفاوت با هدف گسترش و ارتقاء تجارت الکترونیکی و توسعه صادرات غیرنفتی به‌روزرسانی شد.

سالار شیرخانی، مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته‌بندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره این سامانه بیان کرد: سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی با امکانات متفاوت با هدف گسترش و ارتقاء تجارت الکترونیک اعضای خانواده صنایع چاپ و بسته‌بندی و توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی و صادرات غیر‌نفتی کشور به‌روزرسانی شد.

وی افزود: سایت مجله از 4 بخش مجزا تشکیل شده‌است و امیدواریم بخش زیادی از نیاز فعالان صنایع چاپ و بسته‌بندی در حوزه اطلاع‌رسانی، بازاریابی و تبلیغات و فروش، تجارت الکترونیک را پوشش دهد.

شیرخانی ادامه داد: در بخش اول، یعنی مجله الکترونیکی کاربران می‌توانند از جدید‌ترین اخبار، مقالات، گزارش‌های تصویر، گالری تصاویر و فیلم  و کلیپ‌های آموزشی استفاده کنند.
وی گفت: در بخش دیگری از مجله الکترونیکی نیز کاربران می‌توانند نسخه pdf  مجله را به‌صورت آنلاین تهیه و اشتراک مجله را دریافت کنند. «رادیو ونداد» بخش جدید در این حوزه و مجله الکترونیکی است. در این بخش پادکست‌های آموزشی با محور چاپ و بسته‌بندی و مدیریت تهیه و تولید و منتشر می‌شود.

مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته‌بندی، بیان کرد: یکی از مشکلات علاقه‌مندان، پژوهشگران و محققین و دانشجویان، دستیابی آسان به جدید‌ترین اخبار، مقالات تخصصی در حوزه صنایع بسته‌بندی و چاپ بوده که معمولا هم زمان‌بر است.

شیر‌خانی ادامه داد: در مجله الکترونیکی با طراحی بخش «دنیای بسته‌بندی» مشکل این قشر از افراد را حل کرده‌ایم، کاربران می‌توانند با کلیک بر روی آیتم دنیای بسته‌بندی دروازه جدیدترین اخبار و مقالات را به روی خود باز کنند و به راحتی از مطالب خواندنی و جذاب که این موتور جست‌وجو در مجله الکترونیکی برای آن‌ها مهیا کرده، استفاده و با ورود به سایت‌های معتبر و مرجع از اطلاعات گوناگونی بهره‌مند شوند؛ علاوه‌براین با ثبت‌نام در بخش اشتراک مجله الکترونیکی نشریه را هر ماه به‌صورت رایگان دریافت و از اطلاعات و مطالب خواندنی و مسابقه‌های عکس ماه با هدف توجه بیشتر به بسته‌بندی سبز و حفظ محیط زیست استفاده کنند.

شیر‌خانی گفت: در بخشی از سایت، امکاناتی برای انجام همه خدمات برندینگ و تبلیغات پیش‌بینی شده و شرکت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: تجمیع و ثبت اطلاعات و دسترسی به بانک اطلاعات دقیق، شرکت‌ها و افراد، مدیران در این حوزه از نیازهای اساسی یک صنعت به شمار می‌آید. امروزه تعدای از سایت‌های فعال درقالب بانک اطلاعاتی وجود دارد که اطلاعات آن‌ها به‌روز نیست و یا ورود اطلاعات و استفاده از آن برای کاربران دشوار  است. در نسخه جدید سایت بانک اطلاعاتی این مشکلات را حل کرده‌ایم.
 

شیرخانی ادامه داد: در بانک اطلاعاتی سایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته‌بندی، کاربران می‌توانند پس از ورود و ثبت‌نام درسایت، اطلاعات شرکت، بیوگرافی، سابقه تحصیلی و شغلی خود را وارد و برای نمایش بهتر و اصطلاحا، نردبانی شدن آن، از قسمت‌های مختلف سایت مانند: دستچین‌ها، مدیران موفق،  گذرگاه طلایی صفحه  اختصاصی با هدر و کنترل پنل مجزا و قابلیت تغییر اطلاعات و شخصی‌سازی بهره‌مند شوند و با توجه به اینکه بخش زیادی از کارگاه‌های فعال در زمینه صنایع چاپ و نشر و بسته‌بندی فاقد وب‌سایت هستند نیاز آن‌ها با داشتن صفحه اختصاصی برآورده خواهد شد و علاوه‌بر ثبت‌نام در آگهی‌نامه از امکانات ایمیل‌مارکتینگ برای معرفی بهتر کالا و خدمات خود و ارتقاء فروش محصولاتشان  بهره‌مند شوند.

شیرخانی درادامه افزود: یکی از حساس‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین مراحل عرضه و فروش کالا ،بسته‌بندی آنبوده و یک مزیت رقابتی به شمار می‌آید و قابلیت فروش بیشتر و شانس صادرات و ارتقاء صادرات غیرنفتی را موجب می‌شود.

مدیر سایت جامع ماهنامه صنایع بسته‌بندی بیان کرد: با توجه به تجربه و تحقیقات و مطالعات صورت‌گرفته در بازار و سابقه 15ساله حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی صنایع چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته و نیز شناخت کافی از بازار صادرات و واردات ایران، شاهد مشکلات زیادی از قبیل، عدم تشخیص فروشندگان و خریداران شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری معتبر از غیر معتبر و عدم شناخت آسان محصولات، ماشین‌آلات و مواد اولیه با کیفیت از بی‌کیفیت، نبود بازار رقابتی و نیز شبکه خاص برای قیمت‌گذاری، نبود مرجع خاص برای انجام مشاوره و انعکاس و ثبت نظرات مخاطبین درخصوص خریداران، فروشندگان، محصولات، شرکت‌های خدماتی و پیمانکاری، در انحصار بودن برخی محصولات، رقابت ناسالم و دلال‌بازی و... در نتیجه شاهد افزایش قیمت و هدررفت زمان و سرمایه بسیاری ازعلاقه‌مندان در این صنعت بودیم؛ بنابراین برآن شدیم تا با ایجاد ساختار تکنولوژی‌محور و در نظر گرفتن بخشی ازسایت جامع ماهنامه صنایع چاپ و بسته به نام «پُل» با قابلیت بازاریابی و تجارت الکترونیکی (B2B) ارتباطی مطمئن بین فروشندگان و خریداران با امکانات کامل و آسان ارتباطی و ارائه مشاوره هوشمند، ایجاد کنیم.

وی درباره مزایای بخش تجارت الکترونیکی پُل برای فروشندگان کالا و خدمات اشاره کرد و گفت: کاربران با استفاده ازبخش تجارت الکترونیکی پل به راحتی فضای کاری خود را به دنیای دیجیتال گسترش می‌دهند تا همه با برند و نام آن‌ها آشنا شوند و با خریداران واقعی و معتبرآشنا و  جریان معامله ایجاد شود.

شیرخانی در پایان گفت: مزایای تجارت الکترونیکی پُل برای خریداران کالا و خدمات نیز زیاد است و کاربران می‌توانند، کالا، ماشین‌آلات و مواد اولیه و خدمات مورد نیاز خود را از میان فروشندگان مختلف بیابند و با آن‌ها به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: بهترین قیمت و کیفیت را از فروشندگان مختلف دریافت و مقایسه کرده و سابقه فروشندگان و اعتبار آن‌ها را ببینید و با حرفه‌ای‌ها معامله کنند و محصولات و خدمات خود را به خریداران در سراسر ایران و نیز در فاز بعدی با چند زبانه شدن آن به متقاضیان خارج کشورمعرفی کنند و نیز از قابلیت هوشمند اطلاع‌رسانی سایت هنگام یافتن خریدار یا فروشنده به‌صورت آفلاین از پیشخوان خرید و فروش و اطلاع‌رسانی 24 ساعت بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها