سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» در بوشهر منتشر شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از انتشار نخستین فراخوان استانی آثار هنری «قدس آزاد» به‌مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین خبر داد.

امید پارسایی‌فر با اشاره به ظرفیت هنری هنرمندان استان بوشهر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: هنرمندان و ادیبان استان دارای ظرفیت‌های هنری وادبی والایی هستند که مفاهیم متعالی مربوط به قدس شریف را می‌توانند در عرصه‌های هنری و ادبی به خوبی جلوه‌گر سازند. بنابراین از این توانمندی برای خلق آثار ارزشمند استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: امید است اولین دوره فراخوان با استقبال و آثار ارزشمند هنرمندان برگزار شود. از این پس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این فراخوان به صورت سالانه منتشر خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به محورهای موضوعی این فراخوان توضیح داد: راهپیمایی روز قدس، همبستگی و وحدت ملی، مسلمانان و کشور فلسطین، مقاومت و بیداری اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شهید راه آزادسازی قدس و مدافعان حرم موضوعات این رویداد ادبی هنری را تشکیل می‌دهد.

پارسایی‌فر با اشاره به نوع آثار ارسالی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت شعر، داستان، دل نوشته، پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافیک ارسال کنند.

وی افزود: مهلت ارسال اثر در اولین فراخوان «قدس آزاد» تا 10 خردادماه 99 تعیین شده است و شرکت برای همه هنرمندان و ادیبان آزاد است.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: هر هنرمند در هر بخش می‌تواند حداکثر 3 اثر ارسال کند. همچنین محدودیتی در سبک‌ها و قالب‌های هنری و ادبی آثار ارسالی وجود ندارد و به نفرات برگزیده جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد.

یادآوری می‌شود، آثار ارسالی باید به همراه نام کامل هنرمند، تخصص هنری، تلفن همراه، نشانی دقیق پستی، بیوگرافی هنرمند و عکس هنرمند از طریق پست الکترونیکی artbushehr10@gmail.com ارسال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها