یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
اعتبار طرح بهارانه کتابفروشی کیهان در نیمه راه تمام شد

مدیر کتاب‌فروشی کیهان، استقبال از طرح بهارانه کتاب را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: اینکه اعتبار یک کتاب‌فروشی تمام می‌شود، همیشه نشانه اطلاع‌رسانی خوب نیست؛ شاید نشانه این است که اعتبار کم است.

علیرضا محبی، مدیر کتاب‌فروشی «کیهان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، استقبال از طرح بهارانه کتاب را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: استقبال از طرح آن‌قدر بود که اعتبار ما روز جمعه تمام شد و اگر اعتبار مجدد به کتاب‌فروشی‌ها بدهند، همچنان امکان فعالیت در طرح را خواهیم داشت.
 
محبی استقبال از فروش مجازی طرح بهارانه را نیز مناسب خواند و افزود: با‌توجه به شرایط این روزها، فروش مجازی خیلی بیشتر از قبل شده اما شرایط را برای کتاب‌فروشی‌ها سخت‌تر کرده است؛ یعنی به‌ازای فروش معمولی، هزینه‌ها خیلی بالاتر رفته است زیرا هم باید زیرساخت‌های فروش مجازی طی شود و هم پروتکل‌های فروش حضوری.
 
مدیر کتاب‌فروشی کیهان فروش‌ غیر‌حضوری و مجازی را اقدامی ضروری دانست و گفت: الان بحث سلامت مردم خیلی مهم است و مردم هنوز نباید از خانه بیرون بیایند؛ لذا فروش حضوری به نفع ‌کتاب‌فروش است اما باید دید به نفع جامعه هم است یا خیر؟! این یک مسأله مهم است‌.
 
وی اضافه کرد: فروش مجازی حداقل برای کتاب‌فروشی ما خوب بوده است و اگر بخواهم نظر فردی خود را اعلام کنم، باید بگویم از طرح راضی‌ام؛ اما اینکه در طرح‌های آتی هم همبن شرایط ادامه داشته باشد، جای بررسی دارد.
 
مدیر کتاب‌فروشی کیهان درباره اطلاع مشتری‌ها از طرح بهارانه کتاب، گفت: اینکه اعتبار ما تمام شده است، نشان می‌دهد به‌لحاظ مشتری مشکل نداشتیم اما باید ببینیم این اعتباری که دولت به کتاب‌فروشی‌ها داده است، بازار را پوشش می‌دهد یا خیر؟!
 
محبی اضافه کرد: درست است که درباره طرح اطلاع‌رسانی شده است، اما صرفا اینکه اعتبار کتاب‌فروشی تمام می‌شود، همیشه نشانه اطلاع‌رسانی خوب نیست؛ شاید نشانه این است که اعتبار کم است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها