یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
داستان مورچه دانشمندی به نام «پروفسور»

محمد رمضانی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان از تالیف مجموعه جدیدی برای بچه‌ها با عنوان «قاریشقا و پروفسور گیج و منگ» خبر داد.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره آثار در دست تولیدش گفت: مشغول نوشتن رمانی پنج جلدی برای کودکان و نوجوانان هستم با عنوان «قاریشقا و پروفسور گیج و منگ» که در ژانر فانتزی و طنز قرار می‌گیرد.
 
این نویسنده حوزه کودک و نوجوان افزود: داستان این مجموعه درباره دو سیاره مورچه‌ای است که در یکی از آن‌ها مورچه دانشمندی به نام پروفسور گیج و منگ زندگی می‌کند. او متوجه می‌شود در سیاره دیگری مورچه‌ای به نام قاریشقا وجود دارد که تمام اختراعات او را دارد می‌دزدد.
 
وی در ادامه بیان کرد: مرحله نوشتن این پنج جلد تمام شده و مشغول بازخوانی و ویرایش متن هستم و احتمالا بعد از پایان کار آن را به انتشارات پیدایش یا محراب قلم تحویل می‌دهم.
 
محمد رمضانی از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان ساکن تبریز است. که علاوه بر داستان‌نویسی در حوزه نمایشنامه‌نویسی هم فعالیت دارد و آثار زیادی در کارنامه‌اش دارد. ازجمله آن‌ها می‌توان به «کلاغ ها مهربان هستند، مهربان و تنها»، «مردی با چوب‌های زیر بغل»، «پدرم خنده را به خانه می‌آورد»، «صندلی برای یک نفر و نصفی»، «یک «پرنده تنها بود» و «روزهای تولد» اشاره کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها